درآمد تعمیرات موبایل چقدره

یکی از سوالات متداول و پرتکرار بین علاقمندان به تعمیرات موبایل این است که درآمد تعمیرات موبایل چقدره؟ آیا درآمد تعمیرات موبایل خوب است یا نه؟ افزایش درآمد تعمیرات موبایل از چه راه هایی ممکن است؟ 

قبل از این که به آمار های موجود در خصوص میزان درآمد شغل تعمیرات موبایل بپردازیم باید به چند نکته اشاره کنیم، همانطور که می دانید شغل های آزادی مثل تعمیرات موبایل درآمد ثابت ندارند.

میزان درآمدی که شما از یک شغل آزاد مانند تعمیرات موبایل کسب می کنید به عامل های زیادی بستگی دارد. طبیعتا یک تعمیرکار مجرب که مغازه تعمیرات دارد و مشتریان زیادی را جذب می کند، چندین برابر یک تعمیرکار تازه کار در شغل تعمیرات موبایل درآمد دارد.

درآمد تعمیرات موبایل چقدره؟

درآمد تعمیرات موبایل از عوامل گوناگی مانند دانش کار، کیفیت کار، موقعیت مکانی مغازه تعمیرات موبایل و … می باشد. در صورتی که موارد گفته شده را رعایت کرده باشید درآمد متوسط ماهیانه شما در شغل تعمیرات موبایل می تواند بین ۵ تا ۱۶ میلیون تومان باشد.

در صورتی که در یک موقعیت مناسب با مهارت های کافی وارد این بازار شوید می توانید درآمد خودتان را در ماه به بیش از ۴۰ میلیون تومان برسانید تنوع شما در تعمیرات برند ها و مدل های متفاوت به شدت به افزایش درآمدتان تاثیر خواهد داشت.

از ویژگی های این حرفه رابطه میزان هوش و عقلی شما و مهارت‌های حل مسئله در درآمدتان است هر چه شما از هوش بالاتری برخوردار باشید عیب یابی را در کمترین زمان پیدا کرده و انجام می دهید در نتیجه می‌توانید در طول یک روز کاری تعمیرات بیشتری را انجام دهید.

درآمد تعمیرکار موبایل در کشور آلمان

افرادی که در آلمان در این به این حرفه ورود پیدا می‌کند معمولا می‌تواند ماهیانه ۳۳۶۲ درآمد کسب کنند البته درآمد می تواند از ۱۷۰۰ یورو تا ۶۲۴۲ یورو تغییر داشته باشد.

در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته مثل آلمان تجربه و تخصص به شدت روی درآمد شما در شغل تعمیرات موبایل افزایش خواهد داشت و می‌تواند تا بیش از ۳۶ درصد درآمدهای شما را در این حرفه افزایش دهد.

درآمد تعمیرکار موبایل در کشور ترکیه

زمانی که آموزش لازم در حرفه تعمیرات موبایل را داشته باشید می توانید ترکیه را به عنوان یکی از مکان های مستعد در این حرفه ای انتخاب کنیم در کشور ترکیه درآمد از ۱۷۷۰ لیر تا ۵۷۸۰ لیر می تواند تغییر داشته باشد.

جهت انجام تعمیرات تخصصی کلیک کنید: دوره آموزش تعمیرات موبایل

درآمد تعمیرکار موبایل در کشور کانادا

کانادا را می توان یکی از کشورهای مستعد و خوش درآمد در حرفه تعمیرکاری موبایل دانست که سیستم های موبایل در این کشور از حداقل ۳۳ هزار دلار تا ۶۲ هزار و ۴۰۰ دلار در سال می‌توانند در زمینه تعمیرات موبایل کسب کنند.

درآمد تعمیرکاران موبایل در آمریکا

تعمیرکاران موبایل می توانند در کشور آمریکا حداقل ۱۳۲۰۰ دلار تا ۴۵۷۰۰ دلار درآمد سالانه داشته باشد. میانگین درآمد در کشور آمریکا ۲۸۷۰۰ دلار بوده در ضمن در ایالات متحده آمریکا میزان درآمد مشاغل بسته به ایالت و شهر می‌تواند متفاوت باشد.

تعمیرات موبایل را کجا یاد بگیرم؟

ما دوره آموزش تعمیرات موبایل تبریز آموزش را با استفاده از مشاوران متخصص ، کادری مجرب و مربیان حرفه ای تمام موضوعات مهم از قبیل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل را به کارآموزان آموزش خواهیم داد پشتیبانی ما همواره در کنار شما خواهد بود تا مسیر شغلی خوب و حرفه ای را تجربه کنید.

درآمد تعمیرات موبایل چقدره

بعد از اینکه شما دوره آموزش تعمیرات موبایل را در تبریز آموزش به پایان رساندید به آزمون های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور معرفی خواهید شد و در دو مرحله آزمون آنلاین و عملی به دریافت مدرک رسمی بین المللی فنی حرفه ای خواهید شد که قابل ترجمه برای کار در سایر کشور ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

#iguru_button_6604ffec917e0 .wgl_button_link { color: rgba(251,251,251,1); }#iguru_button_6604ffec917e0 .wgl_button_link:hover { color: rgba(255,255,255,1); }#iguru_button_6604ffec917e0 .wgl_button_link { border-color: rgba(255,255,255,0); background-color: rgba(240,173,101,1); }#iguru_button_6604ffec917e0 .wgl_button_link:hover { border-color: rgba(255,255,255,0.01); background-color: rgba(255,109,52,0); }#iguru_carousel_6604ffecb1f3a .slick-arrow {border-color: #999999;background-color: #ebb757;box-shadow: 0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0);}#iguru_carousel_6604ffecb1f3a .slick-arrow:after {color: #ffffff;}#iguru_carousel_6604ffecb1f3a .slick-arrow:hover {background-color: #ebb757;box-shadow: 0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0);}#iguru_carousel_6604ffecb1f3a .slick-arrow:hover:after {color: #ffffff;}#iguru_carousel_6604ffecb1f3a .slick-arrow:hover:before {opacity: 0;}